Bestellen & bezorgen

    • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

      Harm doet er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt brengt hij je daarvan op de hoogte. Houd je Track&Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.

    • Hoe snel ontvang ik een bestelling?

      Harm vindt het belangrijk dat je bestelling op tijd bezorgd wordt. Voordat je een kerstboompje bestelt kun je zien wanneer je deze in huis hebt.

      Heb je een afleveradres buiten Nederland? Dan is het boompje iets langer onderweg.

    • Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

      Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.

      Als je meer dan 45 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven zorgt Harm altijd voor een gepaste oplossing.

    • Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

      Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.

    • Hoe plaats ik een bestelling?

      In 3 eenvoudige stappen:

      1. Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
      2. Controleer en regel je bestelling. Controleer goed je bezorgadres.
      3. Rond af door te betalen. Dat kan met iDEAL of één van de andere betaalmogelijkheden.

Verzendopties:

Betaalopties:

Alle prijzen zijn inclusief BTW en andere heffingen en exclusief eventuele verzendkosten en servicekosten.